Sunday 4 January 2009

Gua Mula Memblog

Sempena tahun baru gua kini telah ada hobi baru... gua dah mula memblog... Blog ini gua nak share cerita, pengalaman, kisah dan apa jua yang belaku disekiling wife gua a.k.a puan minie...
selain coretan kisah dua hero gua.. dan apa jua yang blaku disekeliling gua... dan selain itu perjalanan kisah puan minie yang sangat suka berjalan walaupun sudah hazap kantung nyer... itu tak termasuk keluar tanpa memberitahu gua terlebey dahulu walaopun hakikatnyer gua izinkan... to all kengakwan mari le kita bekongsi-kongsi cerita.. pada yang tak sudi ade gua kisah!!!!

1 comment:

  1. Assalamualaikum..

    1st time jumpa blog mcm ni..menarik.dgn telatah anak2 dn isteri yg pasti menceriakan hidup seharian.inshaAllah.

    Semoga Allah merahmati dan memberkati hidup saudara dn ahli keluarag..aminn

    ReplyDelete