Sunday 18 January 2009

Papa Rich



Matahari baru nak naik dua branak nih dah kuar di hari ahad..

Gua kaya beb.. gua kayo!!!!!!!!!!!!!! Hehehehe gua propa jew.. Wah bukan main puan minie.. semalam bersempena cuti di hujung minggu puan minie dan danish telah berkomplok membuat Xtivity bersama dan turut serta oleh SIL gua. Wah!!! wah... puan minie pepagi nih dah bangun tanpa tiada siapa yang mengejutnya siap danish pun bleh bangun sekali tuh.... gua tengok jam baru kul 7.05am puan minie dah dok siap2 (slalu kalau nka gi kije pun tak sesenang cam gitew 5 minit.. 5 minit..). "Gua pun sound puan minie nak kemana tuh?" (ye arrr tak mintak izin pown.....) dia cakap nak gi amik SIL gua kat cheras.. ermm gua malas amik port trus ler gua tarik slimut sambung tido.......
Menu Konsepnye yang agak menarik

Danish seperti biasa "tolo" setengah masaknya.. Muka riak sangat ekk.. nak hanger?

So rerupa puan minie semasa amik SIL gua kat cheras the olls dah pun breakfast kat satu kopitiam nih "Papa Rich". As per puan minie apa yang mengimpresskan dia yelah decoration kedai yang sangat menarik dan berkonsepkan kayu-kayan.. actualy puan minie memang suka konsep kayu-kayan nih...

SIL ngan chicken porridge
puan minie telah memilih roti prata with curry sauce

Selain tuh makanan nyer juga agak memberangsangkan juga... kira konsep dan menunye pun memang menarik ler.. kata puan minie lagi kalau dari lima bintang dia bagi 31/2 bintang.. Papa rich ni ada di Bandar Permaisuri Cheras... tempat lain tak tahu ler plak...

Tapi satu jew yang tak best kata puan minie toilet ngan tempat cuci tangan dier tak bersih! Sayang ek... luar jew cantik.. tapi jauh diceruk dapur tak bersih.. tuh yang kureng skit tuh...


2 comments:

  1. wah .. wah .. ramai citer food sini sedap yer ??? kt mana nie???

    ReplyDelete
  2. Diana...nih kat cheras bandar permaisuri.. agak sedap ler makann nyer

    ReplyDelete